سرپرست فرمانداری آغاجاری: مشکلات مطالبات مابین ادارات باید در فضایی تعاملی با ارائه مستندات، کارشناسی و پرداخت شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آغاجاری جلسه کمیته وصول مطالبات دستگاه های اجرایی از یکدیگر به ریاست سعیدی سرپرست فرمانداری و با حضور مدیران ذیربط روز دوشنبه ۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ذبیح الله سعیدی با تاکید بر ایجاد تعامل و همدلی بین دستگاه های اجرایی اظهار داشت: مشکلات بین ادارات موجب اختلال در روند خدمت رسانی به مردم می شود و مدیران باید با سعه صدر و وسعت دید به این موارد نگاه کرده و تعاملات لازم با هم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری گفت: ادارات حق قطع نمودن اشتراک دستگاه های خدمت رسان به علت بدهی را ندارند، البته این به معنای عدم وصول مطالبات به حق آنها نیست و دستگاه ها و نهادهای شهرستان می توانند از محل پیش بینی شده در بودجه آنها و همچنین از طریق تهاتر با همدیگر مشکلات مربوط به پرداخت بدهی ها را برطرف نمایند.

از مهمترین مصوبات این جلسه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

۱- مطالبات ادعایی دستگاه ها نسبت به یکدیگر در نشستی با حضور نمایندگان دو دستگاه و بازرسی فرمانداری بر اساس مستندات ارائه شده مورد بحث کارشناسی قرار گرفته و ظرف مدت ۲۰ روز آینده تعیین تکلیف شوند، پس از آن ادارات موظف به پرداخت بدهی ها طی چند دوره به صورت تقسیطی هستند.

۲- مشکلات بین ادارات تنها در صورتی به فرمانداری به عنوان نهاد حاکمیتی کشیده شود که آنها در یک فضای صمیمانه و تعاملی نتوانند مسائل را رفع کنند.

۳- تمامی دستگاه ها و نهادها موظف به پرداخت حق بیمه پرسنل خویش به سازمان تامین اجتماعی می باشند.

۴- قطع برق اداره آموزش و پرورش ممنوع می باشد.

112